האירוח של ג'ורג'יו וסטפנו מעולה. ביום ההגעה מזג האוויר היה גרוע מאוד. הגעה בסביבות שעת ארוחת הצהריים ומנה טעימה הוצעה לנו על ידי ז'ורג'ינה. בערב ארוחת ערב בקונבנטו, נהדרת לחלוטין, במיוחד אחרי סיור של 14 יום בקלבריה, שם מנות רבות מתחילות להידמות זו לזו. למרבה הצער, לא יכולנו ליהנות מהאזור הרבה בגלל מזג האוויר, אבל הקונבנטו ממוקם באזור יפה מאוד.